zondag 19 oktober 2014

Eens per jaar......!


Is er die feestelijke dag. 
Dan ben ik jarig.
Dan krijg ik kaarten en dit jaar zelfs een brief.


Leesvoer.


Toekomstig leesvoer.


Lapjes.
(uitgekozen door mijn vrolijke zoon)


En toekomstige lapjes.


Plantjes en poempoentjes, 
die nog net een paar zonnestraaltjes vangen in de achtertuin.
Bloemen, maar die staan binnen.


Een allerliefst, allerschattigst gieter bedeltje voor mijn armband.
(uitgekozen door mijn mooie dochter)


De vorige keer kreeg ik van haar een schaartje
 (nee, hij kan niet open).

En ik heb een lichtbak gekregen, meer een lichtplaat, 
om appliqueer patronen op stof over te nemen. 
Maar daar vertel ik de volgende keer over.

Het huis was vol met de allerliefste mensen: 
mijn gezin, mijn familie en onze vrienden.


Nu heb ik na-pret.

Marina.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...