maandag 8 september 2014

Mooie tentoonstelling in Arnhem.


Vrijdag heb ik een bezoek gebracht aan de Algemene Tentoonstelling in Arnhem.
Het was een mooi weerzien met deze prachtige kerk. 
De eerste keer dat ik een Algemene Tentoonstelling bezocht was in 2008, 
ook in Arnhem.
De kerk is licht en heeft een mooie lichtinval. 
De quilts komen goed tot hun recht.
In 2008 was er een soort antiek markt rondom de kerk 
en ik kon de ingang bijna niet vinden.
Nu was er een algemene markt 
en weer kon ik de ingang bijna niet vinden. 
Maar gelukkig stond er een bord.
Moet ik maar eens onthouden voor de volgende keer!


Het waren weer de sterren, 
die mijn hart sneller deden kloppen.


Deze keer foto's van maar 1 quilt.




Tenslotte is de tentoonstelling nog aan de gang.


En als ik veel foto's laat zien, bederf ik de verrassing.


Er zijn heel veel, heel erg mooie quilts!
In een prachtige tentoonstelling.


En maandag is de tentoonstelling nog open!
Veel plezier.

Marina.




1 opmerking:

  1. De tentoonstelling is dinsdag ook nog open tot 17.00 uur, daarna wordt het afgebroken, opgeruimd en krijgen alle eigenaren hun quilt weer terug! Het zal stil worden in Arnhem!! De winkeliers waar quilts in de etalage hangen in de winkelroute verbazen zich over de hoeveelheid dames die langs de ramen paraderen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...