zondag 20 april 2014

Van alles wat.



Mooie paarse bloempjes in tuin.


Blokje 11 van de LIB.


Restjes van de Plus en X quilt ......


worden bijgesneden ........


en 2 aan 2 aan elkaar genaaid als een soort valse flying geese.


Ik ben begonnen aan het eerste blok van Mountmellick, 
de mysterie van Di Ford uit de Quiltmania.
Applicaties en Broderie Perse!
 Oef, wat vind ik dat moeilijk!
Gisteren heb ik het patroon met blauwe stift op de achtergrond stof getekend.
Vandaag heb ik geoefend met het maken van biasstrookjes voor de stelen.
Het begin van het blok is meteen het moeilijkst. 
Je begint zomaar ergens midden in het blok met het opnaaien van het kortste steeltje.
Maar haar uitleg op You Tube is zo geweldig, dat ik het wel aan durf.

Marina.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...