woensdag 24 oktober 2012

Snijden, snijden en snijden.



Alle velletjes papier  waren op de stroken stof genaaid 
en nu moesten alle driehoeken losgesneden worden.

Dit was een ongelooflijke klus. Echt heel veel werk. 
Drie en veertig keer snijden per vel papier. 
Elf velletjes papier.
Het snijden was meer werk dan het naaien. Dit had ik niet voorzien.
 Het snijden is precies werk. 
En ik wilde het natuurlijk super netjes doen.
Je doet het tenslotte voor een ander. 
Ik kon het niet achter elkaar doen.
Dat hielden mijn pols en mijn vingers niet vol. 
Ik heb het over verschillende dagen verdeeld.
En gisteravond was alles klaar.


Per velletje ontstonden er 28 driehoeken en die gingen samen in een zakje.
De 1 op het zakje betekent dat alle driehoeken hetzelfde zijn.
Het zijn 11 zakjes.


Alle zakjes gaan samen in een grote zak. Ik heb reproductie stoffen gebruikt; 
het zijn 308 driehoeken en dan mijn naam er op. 


Morgen lever ik de zak in bij De Sampler. 
Op 17 november komen we weer bij elkaar.
Ik ben vreselijk benieuwd wat ik straks allemaal terug krijg.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...