maandag 3 januari 2011

Tijdens het opruimen teruggevonden schatten.



Ja, ja, wie wat bewaart, die heeft wat. Zijn dit geen schattige etuitjes? En weet je wat er in zit?


Naaietuitjes, naar een historisch voorbeeld.


Souvenirs gekocht tijdens een vakantie in Amerika. Met de bedoeling ze in Nederland weg te geven. Maar bij thuiskomst  vond ik ze zo schattig dat ik er geen afstand van kon doen.

En dan deze.



Een naaldenboekje. Gekocht tijdens een vakantie in Frankrijk. Het zat nog in de originele verpakking.


En dan dit tasje. Ook gekocht in Frankrijk, op zo'n zonnig marktje met heel veel kraampjes.


Ik heb het jarenlang gebruikt om naaispulletjes in te doen om in de caravan mee te nemen op vakantie.
Want, tja, stel je voor dat er eens ergens een knoop af ging.......!.


De naaispulletjes hebben allang hun weg naar de naaidoos teruggevonden en het tasje ligt te wachten op een nieuwe bestemming. Want kamperen doen we niet meer en de caravan heeft een nieuwe eigenaar. Misschien mee in een koffer, wederom als naaietuitje?

1 opmerking:

  1. Hallo Marina, ze zijn schattig die spulletjes en ook weerom heel handig! Blij dat je ze terugvond! Ik vind ze enig , maar ja ik hou van al wat praktisch is hé!; Nog een Zalige Kerst en een Gelukkig maar vooral Gezond en Creatief 2012, bedankt voor de lift!.... Carine

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...