zaterdag 23 april 2022

Verrassing!

 

Gisteren heb ik tijdens de Algemene Vergadering van het Quiltersgilde afscheid genomen als bestuurslid.
Ik ben in januari 2014 lid geworden van de commissie van miniatuurquilts en in november van hetzelfde jaar bestuurslid geworden.
Het was erg leuk om te doen. En ik heb heel erg prettig met veel verschillende bestuursleden samen gewerkt. In totaal 6 tentoonstellingen van miniatuurquilts georganiseerd met Carla Zijlstra en
Wilma Tackenkamp. Het was erg leuk om daarbij samen te werken met de vertegenwoordigers van de regio's waar we de tentoonstelling hielden.
Honderden boeken voor de bibliotheek gekocht en beschreven voor Quiltnieuws en heel fijn samen gewerkt met Dyonne van de Watering 
in de bibliotheek.
Met Marijke, Marjolein en Edith modern quilten voor het voetlicht gebracht en Meet&Greet dagen voor modern quilten georganiseerd. 
En zelfs nog met een 'plaatje en een praatje' het land doorgereisd om lezingen te geven over modern quilten.
En nu is het klaar!
Ik kreeg een mooie toespraak.
Mooie bloemen.
Een boek.
Een quilt met blokken gemaakt door collega bestuursleden en de andere dames, waar ik mee heb samen gewerkt.
Het blok heet 'Circle of Friends' en er zijn veel vrolijke kleurtjes, waar ik van hou, in verwerkt.
Ik vind het erg leuk dat het logo van het Quiltersgilde, 
de boom,
in de quilt verwerkt is.
En als verrassing kreeg ik ook nog een grote tas gevuld 
met enveloppen en pakjes!
De organisatie heeft aan alle bezoekers van de Algemene Vergadering gevraagd om 'iets' mee te brengen! En dat hebben ze gedaan! En hoe!
Ook Inge Schoonderwoerd, die ook afscheid nam, kreeg zo'n tas.
En dit zat er allemaal in de enveloppen en pakjes! Echt zo leuk! Ik heb 's avonds met een vriendin aan de eetkamer tafel alles uitgepakt, bekeken en gelezen. We deden het om de beurt. Het leek wel sinterklaas. We zijn er een hele tijd mee bezig geweest. Prachtige kaarten, vriendelijke woorden, bedankjes, goede wensen en mooie kleurrijke lapjes. Vanmorgen kwam er zelfs nog een envelop via de post op de mat in de gang! Dames en ook de aanwezige heren, heel hartelijk bedankt!

 Groet, Marina.

4 opmerkingen:

  1. Dat klinkt als een heel mooi afscheid. Leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat was het een leuke dag hè. En wat ben je geweldig , en terecht, verwend. Leuk om te zien wat er allemaal in de tas zat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was verdient, mooie stapel met stofjes een nieuwe uitdaging voor jou

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marijke Nieuwenhuijsen9 juni 2022 om 22:08

    Leuk om te lezen Marina.

    Je hebt zeker het modern quilten voor het Quiltersgilde een aanzet gegeven. Was leuk samenwerken met je.

    Geniet van alle komende quiltavonturen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...