vrijdag 25 september 2020

Behoefte aan kleur!

Nu de wind en de regen de bloemen hebben weg geblazen, 
heb ik behoefte aan een beetje extra kleur in de tuin.
Het lampionplantje heeft een schitterende oranje kleur.
En de pompoenen geven de tuintafel een gezellig sfeertje.
Een paar grote pompoenen zo her en der in tuin
en herfstanemonen in een pot.
Ook de tafel moet er aan geloven.
Ondanks de regen ziet het er gezellig uit.
De paarse herfstaster staat naast de voordeur.
Niet vergeten water te geven!
Ook het houten kistje op de tafel in de voortuin heeft gezelschap gekregen.
Om het hoekje, tegen de schuur aan,
groeit een knalrode vuurdoorn.
Hij is vanuit het huis niet te zien, 
maar fleurt de voorkant van het huis op.
Ook de huiskamer moet er aan geloven.
Een bos prachtige zonnebloemen completeren het geheel.
Kom maar op met die herfst!
De pompoenen heb ik gekocht bij een pompoen kwekerij in 
Warmenhuizen in Noord-Holland.
Ik heb mijn ogen uitgekeken.
Zulke bijzondere pompoenen gezien.
Echt geweldig mooi.
Deze groene
had ik nog nooit gezien.
En dan hadden ze nog bakken vol met het kleine spul. 
De een nog leuker dan de ander.
Ik ga er volgend jaar weer pompoen winkelen!

Groet, Marina.

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...