vrijdag 10 april 2020

Marina's Quilt Atelier dag 22.

Waar blijven ze nou?
Zittend op een leeg emmertje, 
waar snoep tomaatjes in hebben gezeten,
 kijkt de beer uit het raam.
Achter hem het broodrooster, 
naast hem de elektrische water koker. 
Rood, natuurlijk!
We hebben weinig jonge kinderen de buurt.
Dus het uitzicht wordt wel een beetje saai zo!
Wie is deze beer.

Hij heet Tom-Teddy-Wat 
en is ongeveer 30 jaar oud.
Zijn naam dankt hij aan een activiteit op de school van mijn dochter. 
De beer mocht meedoen aan een wedstrijd of iets dergelijks. 
Hij moest aangekleed zijn en een naam hebben. 
Waar het precies om ging, 
weet ik niet meer.
Mijn dochter en ik hebben kleertjes voor de beer uitgezocht 
en een naam bedacht.
Ik riep naar mijn dochter:
 Wat vind je van Tom Teddy......... en 
toen kwam er nog iets er achteraan, 
dat ik niet meer weet.
Mijn dochter had mij niet zo goed verstaan en riep terug:
Tom-Teddy-Wat?
En dat is zo gebleven.
Mijn dochter is al jaaaaaren het huis uit.
Maar Tom-Teddy-Wat is bij ons blijven wonen.
Hij speurt nu de straat af en hoopt 
dat er een kind langs komt dat even blijft staan.

Groet, Marina.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...