zondag 12 november 2017

Schutkleur? Mimicri?

Ik denk dat iedereen zo langzamerhand wel weet dat ik van heldere kleuren hou'. 
En ik weet van mijzelf dat ik tamelijk consistent ben. 
Ik kies vaak voor helder blauw, helder rood, helder geel enz.
Maar soms word je op een wonderlijke en grappige manier 
toch weer met je neus op de feiten gedrukt.

Op ons bed liggen verse dekbed overtrekken. De quilt, 
die mee was naar de Algemene  Tentoonstelling, 
en die opgerold in een hoekje van de kamer in de weg stond, 
is door onze h in de hh even op het bed geparkeerd.
De kleuren van de quilt en de dekbed overtrekken komen zo overeen, 
je ziet de quilt bijna niet.
Het lijkt wel camouflage.

Ik moet er heel erg om lachen.
Mijn voorkeuren ten voeten uit!

Groet, Marina.


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...