vrijdag 30 januari 2015

Kerstmis in januari.


Dit is mijn 4e blokje van Stitching for Christmas 
van heel wat jaartjes geleden.
Een schattig blokje met leuke franse knoopjes.
En dat hobbelpaardje!
Ik wilde het blokje per se af hebben en 
daarom ben ik er mee door gegaan. 
Ook al is The Season inmiddels voorbij.


Ik werk alleen tijdens de kerstperiode aan kerstwerkjes.


En dan kan het dus wel even duren voor een projekt af is!!
Maar ja, wie heeft er nou haast met een leuk werkje?


Ik heb nog een paar blokjes in de voorraad.
Onder anderen een krans en een engel.
Zo eind november maak ik de keuze welke ik ga maken!

Vrolijk kerstfeest!
Marina.

1 opmerking:

  1. Hallo Marina,
    Goed idee om alleen in bepaalde perioden aan een "seizoens"-gebonden project te werken. Ik ga meteen een andere indeling maken met mijn UFO's. Dan lijken het vast niet meer zoveel!!
    Groet van Maria.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...