donderdag 20 maart 2014

Vijf en dertig sterren worden een top!


Ik blijf mij er over verbazen hoe stoffen en kleuren op elkaar inwerken. 
Ongelooflijk, wat een effect.
Ik ben er helemaal weg van!


Eerst heb je 35 mooie sterren, die je stuk voor stuk allemaal kent.


Daar gaat een randje omheen en dan begint het ergens op te lijken.


De eerste brede rand staat prachtig, maar lijkt veel te breed.
Twijfel slaat toe.


Een licht grapje.
Ik kwam vanmiddag in mijn naaikamer en het licht scheen achter de quilt. 
Het was net glas in lood.


En dan zitten alle vier randen er aan en dan is het een quilt top.
Ik ben maar even op een trapje gaan staan om hem er helemaal op te krijgen.


Alles past bij elkaar als of het zo moest zijn.


Ik ben er helemaal blij mee!

Marina.

7 opmerkingen:

  1. Wat mooi Marina, gostei muito! ;-)

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Via mijn (google) zoektocht op "snelle flying geese"kwam ik dus op jouw blog terecht. Dat was niet wat ik precies zocht maar ik heb wel ademloos naar je prachtige quilts zitten kijken en gelezen. Ik ga je toevoegen aan mijn favoriete quiltblogs hoor!
    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig resultaat! De sterren waren al mooi, die heb ik op de voet gevolgd; maar de randstof, dat vind ik van lef getuigen! Schitterend, zoals die erbij past!
    Groeten van Digna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie werken......mag je trots op zijn. Ik wilde gelijk wat vragen. Je laat een foto zien met spoel buddy's . Waar kan je die kopen? Ik kon ze niet vinden op internet.
    Bedankt alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige rand heb je er om heen gezet! Mag ik je vragen wie de ontwerper van die rand is?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Dank jullie wel voor de leuke reacties! Alle stoffen in deze quilt zijn van Kaffe Fassett (en consorten). Ook de randstof. De stof heet Blue Parasols en is er ook in andere kleuren. De spoelbuddy's komen uit Amerika. Merel van Birdblocks heeft ze ooit voor mij besteld, maar zij heeft ze niet meer.
    Officieel heten Bobbin Buddies. Als je ze googled kom je ze bij verschillende Amerikaansen winkels tegen en zelfs via Amazon kun je ze kopen. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...