zaterdag 8 maart 2014

Een Give Away met een omweg.


Vorige week kreeg ik het heugelijk bericht dat ik de Give Away van Mieke had gewonnen. 
Haar kleine kleindochter had mijn naam uit de hoge hoed getrokken.
Erg leuk natuurlijk. 
Het pakje werd opgestuurd, maar..... er kwam niets!
Mieke mailde belangstellend of ik het pakje al had ontvangen?
Nee, zo snel gaat dat niet. 
Of wel?
De volgende dag nog niets.
En de dag erna ook niet.
Hm. Bleek het huisnummer niet goed te zijn.
Toen ben ik gaan informeren bij nr. 2 of zij mijn pakje toevallig hadden gekregen?
Het bleek dat het mijn buren waren van 30 jaar geleden, toen we nog in een flat woonden.
Maar nee, zij hadden niets ontvangen.
Nog een dagje gewacht, en toen maakte Mieke voor mij een nieuw pakje.


En dat kreeg ik vandaag op de Bee.
Ja, toevallig zitten Mieke en ik op dezelfde bee!


En dit zat er allemaal in het mooie zakje.
Een mooi vilten kussen, dat ik op kan hangen; een bijpassende boekenlegger; een paar mooie kaarten, een paar hele leuke Kaffe Fassett lapjes, leuke stikkertjes, een schaarhangertje; een lintje (dat al aan een andere schaar hangt); een zelfgenaaide kaart en 2 velletjes grappig papier.
Een feestje in een zakje.
Erg leuk. 
Dank je wel, Mieke.
Ik hoop dat de ontvanger van het eerste pakje er ook blij mee is.

Marina.

1 opmerking:

  1. Dat is een mooi pakje geworden en wat leuk dat er een vernieuwde kennismaking met de buren uit voort kwam.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...