donderdag 6 september 2012

Handige gereedschapjes.


Van boven naar beneden:

  • Een roller om naadjes plat te rollen. Super handig, scheelt strijken en dat scheelt tijd.
  • Een tweezer (pincet, maar bij dit woord denk ik aan splinters in mijn vingers) met een haakse hoek. Daarmee hou je de allerlaatste eindjes van 2 stukjes stof vast.
  • Het kleine rolmes is lekker handzaam bij kleine snijklusjes.
  • De curve master naaivoet naait ronde vormen met het grootste gemak. Is er voor elke naaimachine.
  • Het witte puntige ding heeft vast een naam , maar die weet ik niet. Ik gebruik het bij elk naaiwerk om de stof onder de voet te begeleiden en maak ermee mooie naadjes tot het eind.
  • Een uittrekbaar snoer aan je schaar bevestig je aan je kleding: je hoeft nooit mee naar je schaar te zoeken.

1 opmerking:

  1. Handig dat rolletje, maar hoe kom je er aan. In winkels heb ik ze nog nooit gezien maar ik heb er ook nooit naar gezocht.
    Groet Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...