vrijdag 22 januari 2016

Niet meer te koop: Pfaff Quilt Expression 150


Mijn naaimachine is verkocht!
De Pfaff Quiltexpression 150 is een naaimachine met het IDT systeem, 
waar Pfaff bekend om is.



Dit boventransport werkt fantastisch en 
je lapjes schuiven nooit weg. 
De machine heeft een extra grote naairuimte, 
dat erg handig is bij het quilten. 
De machine naait prima uit de vrije hand.


In het deksel staan alle steken overzichtelijk gerangschikt. 
Het bijbehorende getalletje met de cijfertoetsen indrukken 
en je bent klaar om een van de leuke siersteken te naaien.


Onder de deksel zit de garen pen. 


Je kunt hem horizontaal of verticaal gebruiken. 
Het is ook de plek om spoeltjes te maken.


De machine heeft een harde kap.


En een overzichtelijke handleiding.


In de aanschuiflade kun je de voetjes en spoeltjes opbergen.
Er zijn voor deze machine veel optionele voetjes te koop.
De quiltvoet is inbegrepen.


Het achterste deel van de aanschuiflade bevat alle gereedschapjes.


De machine heeft een breed voetpedaal, 
dat ik als erg prettig ervaar.
De ingebouwde draadinsteker vind ik echt 
een geweldig praktische uitvinding!


De machine is net 3 jaar oud.

Ik heb de machine voornamelijk op 
het frame gebruikt om quilts door te quilten. 
Nu ik een longarm machine gekocht heb,
 heb ik deze naaimachine niet meer nodig.
Hij heeft nieuw €999,- gekost.
Hij is te koop voor € 700,-

Groet, Marina.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...