maandag 5 december 2011

Christmas Wishes.


Het schiet op met de Christmas Wishes. Alleen nog de pootjes en de geweien. Er was niet genoeg ruimte voor het huis en ik wilde het bij een rendier houden. Maar bij het tekenen en knippen van het rendier, kwam het diertje er verkeerd om uit en ik wilde dat het naar rechts zou kijken. Daarom maar een 2e beestje getekend en dat is de  stand waar de kerstman altijd bij staat. En toen dus maar een kerstman gemaakt. Dat was een hele klus. Ik had een afbeelding, maar moest die in spiegelbeeld op de stof tekenen. Dat heb ik gedaan met behulp van een brede liniaal en een platgelegde daglichtlamp. Het was een heel gepriegel om alle stukjes uit vliesofix te knippen en ik ben nog verbaasd dat het gelukt is. Er is niets weggewaaid of zoekgeraakt. Nu zit alles er op en vanmiddag en vanavond heb ik alles met de naaimachine, heel langzaam en secuur, vastgenaaid. Nog 2 sterren en de pootjes en het middenstuk is klaar. Ik vind het wel erg grappig worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...