zaterdag 19 maart 2011

Waar een mens zich al niet druk over kan maken!

Toen mijn computer een tijdje geleden crashte, had ik al mijn bestanden en foto's op de externe harde schijf. Er was gelukkig dus vrijwel niets kwijtgeraakt. Maar alle favorieten, die ik bij mijn internet explorer had, was ik wel kwijt en dat was wel een klein rampje. Want, oh, wat was ik onthand en wat had ik aan plezier ingeboet tijdens het surfen op  internet. Nu was het mij wel gelukt om schermfoto's te maken van alle favorieten, maar ja dan heb je ze nog niet terug, mooi in een overzichtje zo bij de hand om alles te gebruiken wanner je het maar wilt en het in je hoofd opkomt of je je iets herinnert of iemand je iets vraagt...........!
Maar nu heb ik ze alle 5375 terug en mijn blijdschap is heel groot! Ze staan namelijk op mijn telefoon en daar had ik geen idee van. Vorige week ontdekte is ze daar en ik sprong een gat in de lucht. Gisteren heb ik uitgedokterd hoe ik ze van mijn telefoon op mijn computer moest overzetten en toen dat gelukt was, heb ik uitgebreid allerlei weblogs en websites bekeken waar ik al een poos niet geweest was en wat was daar veel moois te zien. Ik ben helemaal blij en eigenlijk ook nog steeds heel verbaasd hoe die favorieten op mijn telefoon zijn gekomen. Maar goed, waar een mens zich al niet druk over kan maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...