woensdag 27 juli 2022

Traag maar gestaag!


Even een foto van de Tula Nova. 
Zo wordt de quilt helemaal niet. 
Maar dit is wat ik tot nog toe af heb.
En dit zag er wel aardig uit.
Een voor de lol foto, dus.

Een deel van wat er tussen komt, is voorbereid.
In de zin dat de kleuren van de sterren zijn uitgekozen en 
dat alle onderdelen zijn geplakt. 
Nu die onderdelen nog aan elkaar naaien natuurlijk.

Ik had dit in april al klaar om mee te nemen naar Paducah, 
maar geen steek genaaid.
Vervolgens in de koffer meegenomen op reis naar Sisters in Oregon,
maar geen steek genaaid!

Het grappige was, 
dat ik tijdens de hele reis niemand met een quiltwerkje heb gezien.
We hebben toch aardig wat tijd in de bus doorgebracht, 
maar blijkbaar is dat niet iets dat Amerikaanse quiltsters doen.
Ik heb in de bus niets gedaan, omdat ik liever naar buiten kijk.
Ik ben sowieso niet gewend in een bus of vliegtuig of auto te naaien.


Deze Tula Nova hing op de openluchtshow in Sisters.

En Tula Pink liep er ook rond.

Groet, Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...