woensdag 8 april 2020

Marina's Quilt Atelier dag 20.


Ik lees in de krant dat de HEMA het moeilijk heeft!
Ik hoop echt dat ze het overleven.

HEMA
moet blijven!

Ik ben altijd wel een grote fan van HEMA geweest.
Vooral toen mijn kinderen klein waren.

Ik heb daar aardig wat leuke kleren voor hen gekocht.
En hoeslakens,
handdoeken,
theedoeken,
en
schrijfspullen.
Sokken, kaplaarzen,
badpakjes.

Bijna al mijn quiltlapjes zitten in dozen,
die ik bij de HEMA heb gekocht
(alleen al daarom moet HEMA blijven!)

Voor mijn kleindochter koop ik er speelgoed en knutselspullen.
De HEMA moet gewoon blijven.
Volgende week allemaal iets bij de HEMA kopen!
Doen hoor!

Ik kan niet zonder!

Groet, Marina.

2 opmerkingen:

  1. Hier nog een Hema fan. En ik bestel er van alles. Soms laat ik bezorgen maar vaak haal ik het op. Had voor jarige kleindochter een kadopas gekocht. En samen achter de laptop kadootjes uitgezocht want ik wilde niet met haar naar de winkel. En dat was best gezellig. Vooral toen er een paar dagen later een grote doos voor haar bezorgd werd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh maar ik ben ook een groot Hema fan. Hopelijk komt alles toch goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...