zondag 2 juli 2017

Marina's Quiltzomer 15.

Een gezellig doosje op de deurmat vandaag.
Het is het 5e deel van Delilah. 
Een quilt van Jen Kingwell.
Aljona verzorgt het altijd erg goed.
Dit keer een kaartje met een lintje.
Een een spreuk op de achterkant.
Leuk!
En als bonus kun je de transparante verpakking 
als vlies gebruiken bij een ander project.
Ik heb in de gauwigheid gezien dat het weer sterren zijn,
dus ik kan er aan beginnen.
Ik heb de tijd,
want mijn opdracht is klaar en van het frame af!

Vanmiddag was ik even bij het postkantoor, 
gevestigd in een meubelzaak/
anex tapijten winkels/
annex  winkel van sinkel 
op ons winkelcentrum en 
daar vond ik deze gezellige bloemen 
om je badkamer mee te versieren. 
Ze kleven ook goed op de 
saaie zijkant van mijn quiltframe.
Ik vond er ook dit rare ding.
Het is een zuignap met een vogeltje er op.
(hij ligt op zijn rug)
Een haakje, dus.
Maar ook zeer goed te gebruiken 
als knop op een quiltliniaal.
Dat is handig om de liniaal te hanteren 
tijdens het quilten op de longarm.
Het was dus een welbesteed bezoekje 
aan het postkantoor!

Zomerse groeten, Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...