donderdag 29 juni 2017

Marina's Quiltzomer 12.

Ha, ha! Je denkt nu dat ik het blok over gedaan heb. 
Nee. 
Mis. 
Dit is het 2e blok. 
Dezelfde stofjes, andere volgorde. 
Het leek mij beter eerst het 2e blok te maken en 
te zien hoe dat uit zou pakken 
voor ik blok 1 ging slopen.

Ik ben er niet wild van. 
Ik heb heel precies gewerkt en 
toch niet alle puntjes netjes op elkaar gekregen.
En dat verbaast mij wel, 
want meestal lukt mij dat juist wel.

Ik weet nu dus nog even niet of ik blok 1 wel ga slopen.
Want misschien lukt het dan nog niet en 
dan heb ik een lelijk blok.

Ik ga ze eerst maar eens naast elkaar leggen en 
van een afstandje bekijken.
Kijken hoe dat er uit ziet.
Dan beslis ik.

Zomerse groeten, Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...