maandag 22 augustus 2016

Alle 5 quilts zijn klaar voor nieuwe eigenaren!

Een paar maanden geleden waren dit allemaal losse blokken 
gemaakt door leden van het Quiltersgilde.

Door ijverige bestuursleden tot quilttops genaaid.
Ik mocht er 5 op mijn nieuwe long arm machine quilten.
Dat was een heel bijzonder avontuur.
Dit was de eerste.
Wat vond ik het spannend.
Elk blokje kreeg een eigen patroon en bijpassende kleur.
Dit was de 2e.
Ik was al wat meer vertrouwd en durfde ook meer.
Voor het eerst ook met linialen gewerkt.
Deze kreeg een all over patroon en 
dat was heel anders dan de andere quilts.
Alles uit de losse hand en met 3 kleuren gewerkt.
Ook bij deze alles free motion en met 4 kleuren gewerkt.
Sommige achterkanten zijn ook heel leuk.
Deze boompjes doen het ook heel goed.
Nu zijn ze allemaal klaar.
Netjes opgevouwen en voorzien van labels.
Klaar om naar nieuwe eigenaren te gaan.
Wat was dit leuk om te doen en 
wat heb ik er veel van geleerd.

Vanaf woensdag zijn alle quilts, 
ook die door anderen gequilt zijn, 
te zien op de 
Algemene Tentoonstelling van het Quiltersgilde in Breda. 
Daar zullen ze worden verloot. 
Het geld gaat naar 2 goede doelen.

Groet, Marina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...