zondag 24 november 2013

Wat is het toch leuk om aan veel dingen tegelijk te werken!


Ik heb even alle projecten waar ik op dit moment mee bezig ben op de ontwerp wand geplakt.
De poppetjes worden 1 voor 1 op hun achtergrond gelegd. Dat is precisiewerk, dat goed moet worden uitgemeten. Dan volgt het plakken. En dat is een vies klusje, dat ik niet zo leuk vind. En dan appliqueren op de machine. Het gaat heel goed en best vlot en is ook heel saai.


Piet kijkt vanaf een afstandje, hangend aan zijn lintje, toe. Aan zijn vragende blik is te zien, dat hij er niet veel van snapt. Waarom heeft hij geen pepernoten in zijn buik maar synthetische vulling en waar zijn de andere Pieten?
Het was zo gezellig met z'n allen!


Kijk, daar zijn de andere Pieten. 
Even met z'n allen op de foto 
voor iedereen met zijn eigen maakster mee naar huis ging.


Deze Piet is een beetje groggie van alle pepernoten. 
Maar wat wil je, als je rondgesjouwd wordt om aan anderen te worden getoond 
en dan weer tussen de schuimpjes, chocolade munten en appeltaart wordt terug gelegd.
Dat was namelijk het geval op de Movie Stars bee waar Maria ons deze Pieten leerde maken. 
Zo ontzettend leuk!


And Now for Something Completely Different.........

Op de Klosjes bee in Landsmeer hebben we een workshop gedaan met Irma Eskes. 
Het onderwerp was driehoeken en sterren in verschillende vormen.
Ik maak sterren van reproductiestoffen. 
Ik maak de flying geese op de manier zonder afval, zodat ik niets overhoud.
De sterren zij  6,5 inch en ik ben bang dat het er erg veel zullen worden. 
Ze zijn zo leuk om te maken!

Mijn werktafel ziet eruit als een zwijnestal!

Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...