maandag 12 oktober 2020

En hoe gaat het nou eigenlijk worden?

Alle onderdelen zijn nu klaar.
Het is een hele dikke stapel.
Maar hoe gaat het nu worden?
Het origineel wordt echt veel te groot. 
Ik heb zelfs een rand helemaal niet gemaakt.
Na alle opties neergelegd te hebben, 
kies ik voor deze optie.
Ik moet extra hoekblokken maken en 
natuurlijk nog een middenstip.
Het geheel wordt dan 1.70 in het vierkant en 
dat is een goede maat!
Dus nu terug naar de snijtafel en 
de naaimachine voor de extra blokken!

Groet, Marina.

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg. Het leek me eerst een beetje saai, allemaal dezelfde blokken. Maar nu zie ik hoe leuk het kan zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg. Het leek me eerst een beetje saai, allemaal dezelfde blokken. Maar nu zie ik hoe leuk het kan zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...