maandag 3 juni 2019

Summer is coming!


Voor de zomer staan deze projecten op het programma.
De Tula Nova.
Het gaat niet hard, maar wel gestaag. 
Ik neem het mee naar elke bee en werk er met de hand aan. 
Ook prima voor de tuin en vakantie.

Alles dat ik er voor nodig heb zit in dit koffertje!
En dan de Yoga quilt.
De Yoga-quilt kent vele stadia.
En elke keer slaat de twijfel toe.
Ik denk dat we nu eindelijk de laatste fase hebben bereikt: 
combineren met Grunge stoffen geeft een prachtig resultaat.
Ik ben er echt blij mee.
Dus deze zomer moet het gebeuren: 
alles samenvoegen tot een quilt.
En een nieuw project:
Turbine.
Moderne stoffen van Valori Wells en een mooie Grunge als achtergrond.
Ronde naden all over om cirkels te maken en nog een toegiftje.
Deze quilt maak ik op de machine en 
voor al die ronde naden gebruik ik een lijmstift in plaats van spelden. 
Ik heb het al uitgeprobeerd en het werkt super goed!

Ik ga mij niet vervelen!

Zomerse groeten, Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...