dinsdag 14 augustus 2018

Marina's Quiltzomer 9: Festival of Quilts in Birmingham

Het was weer een feest om 3 dagen in Birmingham rond te lopen.


Zo veel mooie quilts.
Zulke prachtige tentoonstellingen.
Ik heb elke minuut genoten van wat ik zag.

Ik vond deze quilt met afgetopte flying geese erg leuk.

Ook prachtig doorgequilt.

Er was een enorme diversiteit aan stijlen en categorieen.

Deze quilt leek een beetje dronken!

Zo leuk!

Hier zit een soort vlechtwerk in.

Volgens mij heeft deze mevrouw 3 quilts ingestuurd.

Heel mooi quiltwerk.

In deze quilt zijn kraaltjes verwerkt aan de sterpunten.

Ik vond dit gewoon een leuke quilt.
Maar hij is bijzonder grappig met de balletjes,
die rondom genaaid zijn.
De balletjes op de hoeken zijn groter!

Cirkels, hoi!

Ze zijn nog samengesteld ook!

Een hele serie quilts in dezelfde techniek.

Zelfgeverfde stoffen.

Er waren ook andere kleurcombinaties,
maar deze vond ik het mooist.
Ze zijn gemaakt door Janet Twinn.

Yucca's in de sneeuw.

Saguaro cactus.
In werkelijkheid meer dan manshoog.













Gemaakt door een kind in de categorie 5 tot 9 jaar!

















Is het Frida Kahlo jaar?
Ik kom haar echt overal tegen!
Zelfs op quiltstof.

Dit waren (bijna) allemaal wedstrijd quilts,
gemaakt door inzenders uit de hele wereld.
Hierna zal ik nog een paar blogjes maken
met quilts van kunstenaars, die exposeerden.

Zomerse groeten, Marina.

3 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk dat je daar was. Fijn dat je zo uitgebreid laat zien wat je zag. Ik kijk nu al uit naar je volgende berichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blijft grappig om te zien dat iedereen andere quilts laat zien. We zien blijkbaar allemaal wat anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk naar al je foto's te kijken !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...