maandag 19 maart 2018

Honderd en een dingen!

De afgelopen tijd heb ik aan zo veel verschillende dingen gewerkt!
De quilt Chainreaction met Artisan Stoffen van Kaffe Fassett is af.
Het is een hele leuke quilt om aan te werken, 
maar natuurlijk veel minder simpel dan hij lijkt!
De poppetjes quilt is doorgequilt.
Superleuk om te doen!
Er waren nogal wat mogelijkheden voor het doorquilten 
en uiteindelijk heb ik voor vrolijke lusjes gekozen 
met een verlopend garen.
De quilt is ook al bij een nieuwe eigenaar!
heb ik een quiltje met bubbels gemaakt.
En nog een 2e quiltje, dat ik nog niet wil laten zien.
Nou, vooruit! Een Sneak Peak!
Er was heel veel te snijden.
En het is een kleurrijk geheel geworden.
Volgende week te zien op de Tentoonstelling 
Ik heb een opdracht doorgequilt. 
Aangezien deze quilt pas over enige tijd voor iedereen te zien zal zijn, 
kan ik er niets van laten zien en kon ik er ook niet over bloggen.
Ik moest huiswerk maken voor Experiment 4 van Wil Fritsma.
Hartstikke leuk en zeer tijdrovend.
Met leuk resultaat.
Twee wenskaarten, 
de lap links wordt eenboekomslag 
en de lap rechts wordt een bladzijde in een nieuw textiel boek.
Ik heb het ontwerp gemaakt om een quilt door te quilten.
En natuurlijk er flink mee geoefend 
om het straks mooi op de quilt te krijgen.
Vandaag was de 2e dag van Experiment 4.
We hebben geweven met allerlei materialen en gestempeld.
Zo leuk allemaal!
Nu nog verder afmaken.
En ik moet nog een lap afmaken, 
die ik daarna van brandgaten mag voorzien!
Ik heb de soldeerbout van mijn man al gespot!
Spannend.
En zo ziet het boekomslag eruit, 
dat ik gemaakt heb van de lap, 
die hierboven te zien is.

De komende week ben ik in Apeldoorn.
Komen jullie ook?

Groet, Marina.

2 opmerkingen:

  1. Leuk zo n heel overzicht. Veel gedaan. Een soldeerbout van de bouwmarkt heeft een andere temperatuur dan degene die in de textiel wereld wordt verkocht. Bij mij werkte het textielmodel veel beter voor branden in organza. uitproberen maar. Veel plezier bij al je textielwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind die poppetjes zo 'n leuke quilt! En ja hoor, we zien elkaar bij de tentoonstelling!!!
    Groetjes,Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...