maandag 2 februari 2015

Dag 4 van de 5 dagen 3 quilts challenge.


Het is leuk om zo even langs je eigen quiltgeschiedenis te gaan. 
Ik merk dat ook mijn "fotografie kunst" in de loop der jaren is verbeterd.  
Deze quilt is ontstaan vanuit een Block Swap bij De Sampler in Haarlem. 
Dat was geweldig leuk. 
Mogen ze zo weer doen, wat mij betreft.


De string quilt, Rural Jardin, heb ik gemaakt voor een collega, 
die na heel veel jaren de school verliet en met pensioen ging 


De Poezenquilt is mijn 2e quilt. 
Zelf ontworpen en dat was een toestand! 
Ik ging uit van de lapjes en niet van een patroon en werkte mijzelf steeds in de nesten. 
Heel veel van geleerd!

 Ik daag Jannie de Breuk uit mee te doen. 

Marina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...