vrijdag 3 oktober 2014

Een dagje naar de beurs in Rijswijk......


Niet als klant, maar in de stand van het Quiltersgilde.
We hebben veel informatie gegeven, boekenleggers voor de tentoonstelling van Miniatuurquilts uitgedeeld en ook voor het Textielfestival in Leiden.
En met bevriende quiltsters gesproken van de Flying Geese quiltgroep uit Beverwijk, 
die gezellig een dagje beurs deden!
En dit was mijn uitzicht vanuit de stand. 
Twee schattige popjes onder een hele grote paraplu!
Niet groter dan mijn hand. 
Ik heb er natuurlijk ook even met mijn neus bovenop gestaan.

De afgelopen week heb ik grote opruiming gehouden in mijn quiltkamer. 
Geen opruiming in de zin van wegdoen, maar meer in de zin van ROMMEL OPRUIMEN!
En dan heb je dit nodig.


En als de verschillende dozen alleen bij verschillende Hema's te koop zijn, ben je aangewezen op de webwinkel. Wel zo handig, want die bezorgen lekker alles aan huis.
Het yoghurt emmertje hebben we overigens wel zelf bij de AH gekocht en ook zelf leeggegeten!


En dan kan het er zo uit gaan zien.
En dan weet ik weer wat ik heb en waar het allemaal is!
En nu eens kijken of er in de nabije toekomst ook iets van quilten kan plaatsvinden.
Je weet maar nooit!

Marina.





1 opmerking:

  1. Hallo Marina,
    Gezellig hé, een beurs-dagje voor het QuiltersGilde. Ik hoop dat je ook nog iets van de beurs heb kunnen zien. Behalve die twee schattige dametjes onder een paraplu, natuurlijk. En die opruim-actie geeft vast ook weer veel inspiratie. Succes daarmee. Lieve groet van Maria.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...