maandag 7 juli 2014

Om vervolgens in een stroomversnelling te raken.


Zomaar ineens is het zomervakantie.


Maar eerst krijg ik nog een prachtig kado,
 waarin  halfedelstenen verwerkt zijn.


Zie ik mijn geboorteland dagelijks op de televisie.


Zal ik het prachtige raam, dat op glas in lood lijkt en het niet is, 
niet meer dagelijks zien.


En ook deze mooie kunstwerken verdwijnen uit mijn blikveld.


Werk ik hier niet meer!
Want ik ben nu Schoolleider-in-Ruste!


Komt mijn leven in een wonderlijke en verwarrende spiraal terecht 
en leef ik van dag tot dag.


Krijg ik straks hopelijk heel veel tijd voor zoiets als dit.

Marina.

5 opmerkingen:

  1. Ja, een heel ander leven. Sterkte !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou marina je kunt zat beroerder aan je 'rust' beginnen. Dan is deze quilt niet de m van mysterie, maar de m van marina, die jij MAg Maken. Geniet ervan, het zal zeker enorm wennen zijn om straks na de vakantie niet naar school te hoeven gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt vast een heel gevuld leven met zo,n hobby, en wat een prachtige quilt om dat leven mee te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou zeggen, lekker genieten!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke school hebben de kindjes, en die dagen zijn eerder gevuld dan je zou denken. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...