dinsdag 9 juli 2013

Vijf en veertig stukjes.


Dit prachtige blokje is voorlopig even de laatste die ik van de Scrappy Red of Blue maak.
De Scrappy's gaan even de kast in. Ik heb even genoeg van dit gepriegel.


Ik ging er zelfs mee spelen.


Je moet iets verzinnen om het leuk te houden!!


Maar het is een plaatje!

Als het in het najaar weer wat frisser wordt, 
of misschien zelfs als het van de winter hardstikke koud wordt, 
ga ik er mee verder.

Ik ga nu even op zoek naar een iets groter maatje!

1 opmerking:

  1. Ik nieuw bordspel aan het ontwikkelen, Marina?
    "Mens, Scrappy je niet!"
    Ik kan me voorstellen dat je deze even in de kast laat liggen. Maar je zal je niet gaan vervelen, denk ik. Succes met je andere projecten.
    Groet van Maria.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...