zaterdag 30 maart 2013

Vrolijk Pasen.


Deze leuke kippetjes heb ik tijdens een vakantie in de Verenigde Staten gekocht.
Het zijn speldenkussens met een speciale vulling en een verzwaring in de bodem. 


Ik gebruik op het moment andere speldenkussens. 
Deze staan dus nog nieuw op de plank en doen nu even dienst als Paas versiering.



Dit zijn flying geese in wording. 
Toen ik ze van de machine haalde en op mijn tafel legde om de spelden te verwijderen, 
leken het net een vlucht ganzen ganzen in de lucht. :-))


En zelfs als ik er een blok van probeer te maken, willen de vleugeltjes nog niet plat liggen. 
En lijken ze klaar om weg te vliegen.


Er zit niets anders op dan ze snel vast te naaien tot deze mooie sterren.
Het zijn de hoekdelen van het eerste blok van de Amish With A Twist.
Ik maak er 12 in 3 verschillende kleurencombinaties.



1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...