zondag 24 juni 2012

Stagnatie.


Tsja, hier zijn alle onderdelen van het quiltframe voor mijn naaimachine en ik kan niet verder!
Er mist een paar onderdelen. Teflon tape en 2 ienieminie moertjes zonder vleugels. Het tape moet ervoor zorgen dat 2 bewegende delen soepel langs elkaar blijven gaan en de moertjes moeten iets vast zetten, want dat is wat moertjes natuurlijk doen! Ik had nog goede hoop moertjes in mijn mans' gereedschapskist te vinden. Die waren er wel en het zag er naar uit dat ze ook nog de goede maat hadden, maar er zit verschil in in het schroefdraad. Nederlands schroefdraad is blijkbaar anders dan Amerikaans schroefdraad! Tjonge jonge, kunnen we dat nou niet universeel maken?
Eerlijkheidshalve moet ik wel vertellen dat zelfs met de ontbrekende delen, ik het frame niet helemaal in elkaar had kunnen zetten. De onderdelen, die in de buizen moeten worden geplaatst, vragen meer dan manskracht. We moeten een hulpmiddeltje maken van een blokje hout, en dat hebben we niet!

Dus zit er niets anders op dan opruimen....


en wachten tot het weekeinde voorbij is.

En tijdens dat wachten kan ik natuurlijk wel wat leuks doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...