woensdag 27 april 2011

It's sew Moab.


Is de naam van de quiltwinkel in Moab. We zitten sinds zaterdag in het hotel aan de overkant van de straat, maar ik moest tot dinsdag wachten voor de winkel open was! Ik mocht rondkijken en foto's maken.



De winkel verkoopt veel batiks, o.a van Princes Mirah en veel stofffen met thema's uit het Zuid Westen van de Verenigde Staten en verder allemaal hele mooie stoffen.
In de winkel hangen leuke quilts.




Ik mocht ook even in het klaslokaal kijken en daar hing een hele leuke quilt met een eland, een moose, en daar ben ik gek op.



En dit zijn de stofjes die ik gekocht heb. De losse batiks hebben prints met Zuid West thema's.


En natuurlijk de patronen ook. Ik vind vooral Desertscape leuk met die grote cactus en allerlei dieren uit de woestijn.


In het stadje  is oa een winkel met 2e handsboeken en daar was zelfs een plankje met quiltboeken en daar heb ik deze 2 boeken voor een prikkie "gescoord". Ik ben dol op boeken over vrouwen en hun quilts.


 Hartelijke groeten,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...