zaterdag 25 september 2010

Stitching for Christmas.

Voor het eerst ga ik meedoen met een dergelijk project. Elke week een stitcherie blok downloaden van een andere website en na 9 weken zijn de blokken voor de kerstquilt klaar. Ik ben heel benieuwd. Ik vind het maken van een stitcherie heel erg leuk. De blokjes zijn klein en overzichtelijk en het is iets dat ik overal mee naar toe kan nemen en 's avonds op de bank kan doen als ik te moe ben om te quilten. En kerstprojecten vind ik al helemaal leuk. Die hebben iets van een prettig vooruitzicht in zich. Van gezelligheid, kaarslicht en geurige thee met een kerstkransje. Ik denk dat ik die maar ga drinken en eten als ik de blokjes maak!

1 opmerking:

  1. will look forward to seeing your stitcheries, you know how much I love stitcheries.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...