maandag 21 juni 2010

Life is Beautiful! deel 2

En hier is dan eindelijk het koetje!



De volgende stitchery is bijna klaar. Nog een paar letters. Ik kan maar een half uur of max 3 kwartier hier mee bezig zijn. Dan gaat mijn pols in het verlengde van mijn linkerduim heftig protesteren. En dan stop ik om geen problemen te veroorzaken. Het werk gaat dus erg traag. Maar... ik krijg waarschijnlijk versterking van mijn moeder. Zij gaat er een maken om te zien of ze het leuk vindt en dan......!

The little cow is finaly finnished. And the next one is almost done. I only need to do some letters. I can work no longer than half an hour or 3/4 of an hour. Than my wrist starts to hurt and I stop to prevent worse. Work goes very slowly, but I am getting some reinforcement from my mother. She is starting a stichery to see if she likes doing them en than...... progress!



1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...