maandag 18 januari 2010

De stofjes voor het 1e blok.

Voor het eerst doe ik mee met een Blok van de maand. Elke maand wordt een envelop met lapjes en een patroon opgestuurd. Deze maand dus het eerste pakketje. Ik wist wat er in zat, maar toch was het zo spannend! Het zijn prachtige lapjes, maar ik moest er wel aan wennen dat ik ze niet zelf heb uitgekozen. Het patroon is ontworpen ter herdenking van het begin van de Burgeroorlog dat in 2011 150 jaar geleden is. De stoffen zijn ook speciaal voor de gelegenheid ontworpen.
Ik ben een aardig eindje op weg met het snijden van de stukjes en ook dat is spannend, want als je een fout maakt, heb je niets extra's om het opnieuw te doen. Maar gelukkig is de winkel dichtbij. Als ik een fout maak, kan ik er vast en zeker een stukje bij kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...