zaterdag 19 september 2009

En dan ook nog maar een "gewone" log cabin maken.






Het eerste blok heb ik op de klassieke wijze gemaakt en ben ik om het eerste vierkantje gaan naaien. Ik heb eerst een tekening op millimeter papier gemaakt en ingekleurd en daarna heb ik de stroken gesneden. Het ging goed en bij een cursusgenote zag ik vervolgens een snellere methode. En dat scheelt heel veel in tijd. Ik heb nu 12 dezelfde blokken af en nu reeds kon ik met de blokken spelen en
verschillende lay outs proberen. Ik heb een schitterend boek dat over log cabins gaat en daar kun je alle verschillende lay outs in vinden, met de bijbehorende namen erbij. Erg leuk en voorlopig hebben we nog niet besloten welke layout het wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...