donderdag 7 september 2023

Marina's Quiltzomer Nr. 12: tekenen en knippen.

 


Inmiddels zijn alle print stoffen getekend en geknipt. 
Ik hoop dat er genoeg variëteit in zit kwa licht en donker en alles er tussen in.


Ook de achtergrond stof is geknipt en ligt klaar om te gebruiken.


Alles bij elkaar is het een aardig stapeltje geworden.


Dit zijn ongeveer alle printstoffen.
Die ga ik nu verder verwerken en er "nieuwe stof" van maken, 
zodat alle printstoffen nog een keer, maar dan in kleiner stukken en in andere samenstelling
 in de totale quilt terug komen.
Het is wel een behoorlijke klus.
Maar ik ben benieuwd hoe het uitpakt.


Ik heb natuurlijk wel weer een "administratie systeem"
om alles bij te houden. 
Ik wil niet teveel en zeker niet te weinig onderdelen maken.


Dit keer bestaat het "systeem' uit een memo blokje en een pen!

Groet, Marina.

3 opmerkingen:

  1. Bijzondere stof en kleurcombinaties !

    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het superleuk wat je doet. Veel voorbereiding maar dat maakt dat je straks lekker door kunt werken. Ik hoop dat je ons op de hoogte blijft houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd naar het resultaat ! Ik heb bewondering voor je geduld. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...