vrijdag 3 juli 2020

En we quilten weer!


Dit is echt een 'Verstand op nul, blik op oneindig'- project. 
Precies goed in deze periode.
Er zijn weer een paar randjes bijgekomen.
Tula Nova heeft er ook een blok bijgekregen.
En er is er een in de maak. 
Denk wel dat ik deze zomer alle 11 blokken afkrijg.
Hoef je ook niet erg bij na te denken.
Dit projekt ligt momenteel stil.
Ik vind het heel erg leuk en wie weet kan ik er binnenkort weer mee verder.
Ik was al bezig met het naaien van het gras.

Groet, Marina.

4 opmerkingen:

  1. Fijn, je bent er weer. Ik heb ook de stofjes van Tula Pink ontdekt, enig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer bezig bent met quilten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. love your little thimble piecing, it's a lovely scrappy project.
    Your tula pink stars look amazing! beautiful fussy cutting.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...